Dacă scopul principal este controlul direct și imediat asupra evoluției business-ului tău, MOUR Finance este în sprijinul tău cu soluția de consultanță personalizată, fiind pentru afacerea ta, ca și un sistem de alertă imediată atunci când apar disfuncționalități în business-ul tău (indiferent că este vorba despre capitalul de lucru/ rata profitabilității/ solvabilitate sau pur și simplu de înregistrări contabile realizate superficial).
Vei avea o imagine clară asupra veniturilor și cheltuielilor tale lunare/ trimestriale/ anuale și implicit asupra profitului obținut. Astfel vei întelege cum pot evolua ele în viitor cu ajutorul previziunilor pentru a pregăti o strategie adecvată.
Sănătatea afacerii tale depinde de controlul previzibil, anticiparea momentelor dificile, analiza și evaluarea riscurilor, și nu în ultimul rând, de identificarea oportunităților de dezvoltare/creștere corectă.
Atenția ta poate fi acaparată de multitudinea de detalii zilnice, astfel ignorând potențialul sau direcția corectă a afacerii tale, neputând anticipa aspectele negative și nici soluțiile adecvate.
În general această modalitate de lucru este folosită de cele mai perfomante companii, care au department financiar propriu.
În companiile mici, de obicei există doar un contabil externalizat, care se ocupă de colectarea datelor din documentele prezentate de tine, de intrarea și raportarea acestora către instituțiile statului, asigurându-se că înregistrările contabile sunt în conformitate cu procedurile și politicile legale.
Astfel, consultantul MOUR Finance, parte din business-ul tău, este o componentă importantă care presupune analiza datelor financiare înregistrate de către contabil, transpune într-un tablou de bord, cu ajutorul căruia iei deciziile corecte pentru afacerea ta, întelegi tendințele de venituri și cheltuieli, angajamentele financiare și iți clarifici așteptarile tale viitoare, prin recomandări strategice pentru dificultățile întâmpinate sau situațiile financiare specifice.
Pe scurt, consultantul Mour Finance este ghidul tău spre creștere financiară care, în colaborare cu un contabil, te sprijină în dezvoltarea sănătoasă a companiei tale.
Prin colectarea lunară a datelor despre activitatea afacerii tale, flux de numerar/ proiecte în desfășurare, verificarea documentelor contabile (date colectate din bilanțul contabil și balanța contabilă analitică), toate acestea fiind transpuse într-un raport detaliat și complet, ușor de înțeles de orice antreprenor, printr-un proces de asistență particularizat.
Așadar, pachetul tău de servicii lunar, complet cuprinde:
Tabloul de bord – imaginea financiară a afacerii tale (performanța business-ului) cu profit operațional (EBITDA), profitul net, prețul companiei tale (evaluarea acesteia), tendința de creștere a profitului și venitului, nota financiară, veniturile, cheltuielile și balanța afacerii tale (datorii, capitaluri proprii si active).
profit și pierdere. flux de numerar (cash-flow) și situație financiară (bilant).
Definirea categoriilor de cheltuieli.
afli suma necesară pentru acoperirea cheltuielilor (lunar, saptamanal, zilnic și pe ora).
Recomandări pe termen scurt și lung.
Identificare aspecte negative, îmbunătățire indicatori financiari și planificare corectă în decizii viitoare;
Administrare lunară a rapoartelor financiar-contabile;
Accesarea mult mai facilă a finanțărilor – succesul obținerii unei finanțări constă în prezentarea unei situații financiare solide in punct de vedere al indicatorilor;
Alertă situații critice/disfuncționalități;
Alertă/îndrumare privind oportunitățile de finanțare din fonduri guvernamentale și/sau fonduri europene (rambursabilă/nerambursabilă);
Informare relevantă și precisă privind activitatea specifică in piața economică actuală.
Performanța cu profitul net si tendința de creștere a afacerii tale.
Profit și pierdere. flux de numerar (cash-flow) și situație financiară (bilant).
Definirea categoriilor de cheltuieli.
Afli suma necesară pentru acoperirea cheltuielilor (lunar, saptamanal, zilnic și pe ora).
Alertă/îndrumare privind oportunitățile de finanțare din fonduri guvernamentale și/sau fonduri europene (rambursabilă/
nerambursabilă);
Identificare aspecte negative, îmbunătățire indicatori financiari și planificare corectă în decizii viitoare;
Administrare lunară a rapoartelor financiar-contabile;
Accesarea mult mai facilă a finanțărilor – succesul obținerii unei finanțări constă în prezentarea unei situații financiare solide in punct de vedere al indicatorilor;
9. Alertă situații critice/disfuncționalități;
Alertă/îndrumare privind oportunitățile de finanțare din fonduri guvernamentale și/sau fonduri europene (rambursabilă/
nerambursabilă);
Am citit și sunt de acord cu Politica de confidențialitate